4 февруари 2011 г.

Любовни пожелания за Свети Валентин !!!



За да съчетаеш двата празника в едно, ти пожелавам винаги да си пиян от любов.

Потребностите на душата раждат дружбата, потребностите на ума - уважението, потребностите на тялото - желанието.Трите потребности заедно раждат истинската любов.Да пием за това, в нас винаги да живеят всички тези потребности.

Има любов студентска: когато има с кого, има с какво, но няма къде.
Има любов несподелена: когато има къде, има с какво, но няма с кого.
Има нещастна любов: когато има къде, има с кого, но няма с какво.
Има любов философска: когато има къде, има с какво, има с кого, но защо?
Да пием за онази любов, която всеки от нас заслужава!

Слабите жени изпитват страст към силни мъже.
Силните мъже изпитват страст към женските слабости.
Да пием за единството на противоположностите!

Някъде има ръце, които искам да докосна,
някъде има очи, които искам да видя,
устни, за които мечтая.
Има човек, с когото искам да бъда на Свети Валентин!

Аз съм твойта валентинка,ти си моята половинка.

Честит Свети Валентин! Повече усмивки на лицето, парички в портмонето и любов в сърцето!

Честит Свети Валентин.
Да се свети любовта ти и да пребъде.
Желая ти много любов, щастие, късмет и
един мъж, който да ти помага в живота,
един мъж който да те глези,
един мъж който да плаща всяка твоя прищявка
и най-важното, тези тримата да не се познават.

Обичам те, защо да крия?
Обичам те, нима това е грях?
Дори пред всички да отричам,
ОБИЧАМ ТЕ, откакто те видях!
Честит Свети Валентин.
Обичам очите ти, обичам да докосвам усните ти,
но най-много обичам да усещам как тупти сърцето ти!
Честит Свети Валентин.

Любовта е танц прекрасен, птица, която трябва да лети.
Тя може веднъж да ни докосне, но вечно да продължи.
Желая ти за танцуваш цял живот този танц на любовта.
Желая ти всеки ден от живота ти да бъде за теб Ден на Влюбените.

Погледни към небето! Една от звездите съм аз, а всички други - любовта ми към теб!

Любовта не се състои в това да се взирате един в друг, а в това да гледате в една и съща посока.

Честит Свети Валентин!
Пращам ти това Купидонче,
Мое Мило Бонбонче,
да ти съобщи в този час
колко много ТЕ ОБИЧАМ аз !!!
 
Желая ти много здраве - то винаги е нужно,
много щастие - то никога не стига,
море от любов и бряг,
на който винаги да те чака някой!
Честит Свети Валентин !!!

Какво ще правиш в този ден?
Защо не вземеш да се влюбиш в мен?
Аз пък още щом те зърна,
тъпкано ще ти го върна!

На 14-ти февруари
най-голямата Любов да те завари,
да намериш сродната душа
и да бъдеш ти с усмивка на уста!
Нека всеки, който днес те види,
благородно за "сърдечното" щастие да ти завиди!

Обичам те силно,
обичам те страстно,
желая ти на този ден всичко прекрасно!
Честит Свети Валентин !!!

Говори, говори, говори!
Аз притварям очи и те слушам:
Ето, минахме сънни гори и летим над морета и суша...
Вляво кървава вечер гори, вдясно тъмни пожарища пушат.
Де ще стигнем, кога зазори?
Този път накъде лъкатуши?
Там ли, дато свободни ще бдим и ще бъдем два пламъка слети,
и в нощта, сред безбройни звезди, като двойна звезда ще засветим?
Ти не знаеш?
Аз също не знам - но води ме, води ме натам!

Предназначено за любовта на живота ми!
ОБИЧАМ ТЕ, не ме е страх да ти го кажа,
ОБИЧАМ ТЕ, ако трябва пред цял свят ще го призная,
ОБИЧАМ ТЕ, колкото и невероятно да ти звучи,
ОБИЧАМ ТЕ, защото ти за мен си всичко, за което аз мечтая!
ОБИЧАМ ТЕ!

Ние пътуваме с тебе към едно измерение.
Там, където няма проблеми, няма граници, недоверие.
Там, където можем да сме искрени, искащи.
Там, където можем да сме истински, питащи.
Там, където можем да летим, да крещим, да лудуваме.
Там, където можем истински да се целуваме.
Там, където можем до лудост да се искаме.
Там, където можем страстно да се обичаме.
Там, където можем да се слеем изцяло.
Да станем един живот, една мисъл и едно тяло.
Там, където времето спира и мига е безкрайност.
Там, където злото умира, там е нашата цялост.

Няма да ти пожелая ПАРИ -
защото ги имаш!
Няма да ти пожелая ХУБОСТ -
защото за мен си най-красивия на света!
Няма да ти пожелая СЕКС -
защото щом съм до теб го имаш!
Няма да ти пожелая и любов -
защото знам докоснал се веднъж до теб човек те е обикнал!
Обичам те ;-)

Обичам те!
Обичам те сега лудо, огнено, горещо.
С дива ярост ще опитвам
твойте устни пламенни, горещи.

Пожелавам ти много здраве, щастие, усмивки
и да бъдеш още по-секси от каквато си сега.
В твоето сърце да има много хубави мигове
и спомените от твоята любов и от любовта, която си преживяла.
И в леглото с някой готин батко.
Честит Свети Валентин!

Пиша ти защото те обичам!
Виж само колко хубаво звучи!
Но истинската хубост е,
когато със същото отговаряш ти!

Обичам те!
През мъка и сълзи!
Обичам те дори да ме боли!
Да, грях е, трябва да призная,
но твоята любов ме праща в рая.
Честити Свети Валентин !!!
 
Честит Свети Валентин !!!
Желая ти всеки час по една усмивка,
всяка минута по една прегръдка,
всяка секунда по една целувка...
и безкрайно много ЛЮБОВ
непрекъснато само за теб!

Търсих те,без да знам,че ще те намеря!
Срещнах те,без да знам,че ще се влюбя!
Намерих те,без да знам какво чувствам!
Влюбих се,без да знам,че така ще боли!
Промених се,без да знам,че ще е заради теб!
Обикнах те,без да знам,че съм могла да обичам така!

Първият път когато те видях ме беше страх да те докосна.
Първият път когато те докоснах ме беше страх да те целуна.
Първият път когато те целунах ме беше страх да те обичам.
А сега когато те обичам ме е страх да не те загубя.

За Свети Валентин искам да ти подаря нещо мило,нещо сладко,нещо секси, но дисплея ти е прекалено малък да ме побере,затова ела при мен да си вземеш падаръка! Ако за деня на влюбените желаеш еротичен масаж – натисни 1, за нежност и романтика – натисни 2, за любов – 3, а за всичко това набери моя номер!

Казаха ми, че един ден е 24 часа, че един час е 60 мин., но никoй не ми каза че една минута без теб е цяла вечност!

Любовта - тя започва тогава когато заради друг, ти си готов да измениш на себе си!

Истинската любов няма happy end, защото истинската любов никога не свършва.
Любовта не е да си намериш някой, с когото да живееш, а някой, без когото не можеш да живееш.

Слънчице прекрасно, искам те ужасно.
Как до тебе да се гушна, нежни думи да ти шушна?
Аз за тебе си мечтая, с устни да те подлудя желая!

Сам не е добре, и сама не е добре,
но сам и сама, сами на саме,
това вече е добре!

Вземи малко страст, доза романтика и шепа еротични преживявания и ще получиш бегла представа какво те очаква с мен!

Когато слънцето залязва
и губи вече свойта мощ,
помни, че то от мен ти казва,
целувам те и лека нощ!


Любов е, когато не искаш да си лягаш да спиш, защото реалността е по-прекрасна от сънищата.

Преди да легнеш тази вечер, отвори прозореца, почувствай как вятъра те гали, чуй смеха на звездите и приеми целувката, която луната ти праща от мен!
Желая ти момиче обичливо,
да си намериш ти момче красиво,
с волята на Зевс,
силата на Херкулес,
погледа на Аполон
и красотата на АЛЕН ДЕЛОН.

Дънково яке,
сини очи,
дали те обичат,
ела разбери.

Любовта е море,
това е добре,
но попаднеш ли на яма,
спасение няма.

Очите ти са нежен свят,
устните ти - топъл шоколад,
просто казано накратко,
ти си нещо много сладко! 

Имам аз една мечта,
с тебе да прекараме нощта,
да се събудиме на сутринта
и да повториме нощта!

Искаш ли да правим един буен, мръсен, неконтрулируем ... нощен бой с възглавници?

Където е любовта, там е и Бог. (Лев Толстой)

Любовта е слава, достъпна за всеки. (Ландау)

Аз знаех, че наближава часът на великото изпитание,
великото изпитание на любовта. (Салвадор Дали)

За минута любов можеш да научиш за човека повече,
отколкото за месец наблюдение. (Ромен Ролан)

Несподелената любов обича за двама. (Аркадий Давидович)

Да си влюбен, означава да си луд със здрав разум. (Овидий)

В аритметиката на любовта едно плюс едно е всичко,
две минус едно е нищо. (Миньон Маклофлин)

В живота трябва да има любов - една велика любов за цял живот, това оправдава безпричинните пристъпи  на отчаяние, на които сме подложени. (Албер Камю)

В любовта има три препинателни знака: възклицателен, многоточие и точка. (Дон-Аминадо)

В любовта може да се стигне до всичко, да се прости всичко, само не и навика. (Михаил Пришвин)

В любовта дори прекаленото е недостатъчно. (Бомарше)

В любовта няма страх. Съвършената любов прогонва страха. (Александър Блок)

В любовта съществуват само две неща: тела и думи. (Джойс Оутс)

В любовта, както и в изкуството, не бива да се казва онова,
което е било казано от други. (Ромен Ролан)

В ревматизма и в истинската любов не вярват до първия пристъп.  (Ешенбах)

Обичайте се винаги с цялата си душа.В света няма почти нищо друго, освен любов. (Виктор Юго)

Няма да научите какво е истинската любов,
докато не поискате да се освободите от нея. (Морин Мърфи)

Когато обичаш, не бива нито да стоиш на едно място като пустиня,
нито да се носиш поцелия свят като вятър,
нито да гледаш на всичко отдалече. (Пауло Коелю)

За любовта не съществува вчера, любовта не мисли за утре. (Хайне)

На любовта всичко й е малко.
Тя има щастието, а иска рая,
притежава рая, а иска небето. (Виктор Юго)

От любовния пожар не можеш да се застраховаш. (Едит Пиаф)

Първата любов винаги е въпрос на чувствителност.Втората - на чувственост. (Пушкин)

Няма коментари:

Публикуване на коментар